Sweet world
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
hallow gua ! hahah-
Sunday, December 25, 2011 . 0Mil dulces sonrisas .
oke . salam semua . hehe . hari tok , 25 disember 2011 . hari tok prnah mnjadi tarikh keramat bgi aku . hehhe . sii pa bha . kenangan dolok . jgn nak diengat2 gik . heheh . kita biarkan sja . sebenar nya , ng aku sedih ri tok . sebab teringat pristiwa ya . hermm . apa boleh buat . nasib badan bha . kan kan kan ? hihi

oke la . sett ! ehehe . untuk mengurangkan kesedihan nok melanda ati tok . aku menerjah ke sigek blog nok cukup berguna untuk dibaca time masa kita sedih kha , boring kha . mcm2 ada lam blog tok . http://penpatah.blogspot . torang boleh la lawat blog ya . mun torg nak ngga apa nok best .

daraipada blog ya juak la , aku dapat memotivasikan dirik tokk . hehe . sii bha . sedih tek . hehehe . kinek udah kurang la . hehehe . bnyak juak di-update kmk ri tok tek . hehehe , kmk ? SEJAK BILA ! hahah . ada 7 igek smua nya . ya la nok kmk ambik dri blog penpetah ya tek . hehhe .

kmk ambik nok ada kaitan ngn hidup kmk jak . senang jak ambik ya kohh . copy paste jerr . hehehe . mengopi jak2 kja kmk ri tok ehh . sii pa , pke dirik dik pun juak nak . heheh . oke la . torang boleh la layan apa nok kmk update tek k . oke sett !
oke la . setakat tok jak kmk coret . salam 1 malaysia (:




Older Post . Newer Post