Sweet world
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
him useless
Sunday, September 30, 2012 . 0Mil dulces sonrisas .
salam 
hai. aku mmg bermasalah dgn cinta2 tok . dh aku nak spm . aku sik tauk apahal, mkin lmak kmkrg gek, mmmg mkin bhgia, tp kinek jk mslahnya . aku sik tauk pahal lahh, ny mmg dh sik phm aku kot . aku mngis ny sik pujok, ny tggalkan aku jk mcm ya jk dklas ary ya . hay hay . aku kol sik dijwb. mcm ne ya,

memandgkan aku dh dilukai, aku sik akn kmbali agik dgn laki ya, wlwpun aku msih syg dkt ny. 4 tahun . cinta monyet. tp syg aku ngn ny , syg syg. hahaha . bodohkan aku . arghh ! aku dh sik lalek. aku maok brubah . aku sik mok lyn laki ya lagi. 36 hari + 30 hari = 66 hari gik aku nak ngga muka nya . lpas tok sik da gik .

aku cukup kecewa, sik lah gilak, sbab ny mmg suka polah aku mcm tok ba. sik pa, kinek aku focus ngn study ku jak . aku dh sik lalek gik dgn kau. aku plu sokongn kwn2 aku . husna n sarmi . i need your motivation . need right now . i love you all . dgn hati yg masih berbekas kecewa . pagi tdik ku hntar mcj mcm tok . "dengan lafaz bismillah, selamat tinggal hazmi. berbhagialah"

pgy tdik . ku o9. ku trjumpa somthing dkt wall Waikiki Shox . tok ny .

bangkit bila ditolak jatuh
bangkitlah semula
bangkit bila diluka nanti
pulihlah semula
bangkit biar bersusah dulu
nanti senang semua
sakit pada luka kan pulih
semula...bangkit...


 
ayat2 ya memeng jadi peranan . ayat ya pnuhmakna bagi aku . kinek, aku akn bgkit . bgkit dri sgala kkcewaan . bangkit lah addah !!!! ya kawan2 , followers, fellas, bgik smngt ngn aku . aku memerlukan ny . i need it . dgn lafaz bismillahirahmanirahim , aku tggalkan hazmi kerana Allah . dan segala gala prubahan yg aku lakukan kerana Allah SWT. amin ya rabbal alamin (:




Older Post . Newer Post